Ads3
<-Text3->

/endAds3

Broforce

PostImageBlock

Broforce

/endPostImageBlock

 

Broforce

BROFORCE (2)حداکثر تعداد بازیکن: چهار نفر

مناسبترین گروه برای این بازی: دوستان، فامیل، مهمان

محصول سال: 2014

در بازی Broforce شما در نقش قهرمان فیلمهای دهه ی 80 و 90 در فضایی دیوانه وار با دشمنان تروریست و فضایی مبارزه میکنید. هدف بازی در هر مرحله رسیدن به خط پایان و بالا بردن پرچم مرحله است. هرکدام از بازیکنان زودتر به پرچم برسه و سوار هلیکوپتر نجات بشه و بقیه جا بمونند خواهند مرد. البته نه به این معنی که در مرحله بعد نخواهند بود، فقط جنبه ی طنز دارد.

از جنبه های جالب بازی این هست که میتوان گاهی در گوشه ای قائم شد و از هیاهوی جنگ تا حدودی دور ماند و میتوان زمین را کند و مثل بازی ماینکرافت همه چیز را نابود کنیم. هر بازیکن قدرت های خاص خودش را دارد و هرکسی بر اساس سلیقه ی خودش ممکن است کارکتر خاصی را دوست داشته باشد و او را از همه قوی تر بداند. در حین بازی نیز میشود زندانی ها را آزاد کرد و کارکتر خود را عوض کنید. با آزاد کردن زندانی ها شما یک جان به جانهای خود اضافه میکنید.

جالبه بدونید که بازی Broforce در سایت steam امتیاز 100 از 100 آورده با تقریبا هفت هزار رای دهند!

دانلود نسخه ی Expendables از سرور Uptobox

رمز فایل: “www.opgamez.net”

نسخه ی اصلی بازی را به زودی آپلود میکنم اما فعلا با همین نسخه خودتون رو مشغول کنید. در این نسخه شخصیت های بازی، شخصیت های فیلم Expendables هستند.

 

امتیاز این بازی

گرافیک - 100%
گیم پلی - 100%
فیزیک - 100%
صدا و موسیقی - 100%
همکاری - 100%
تنواع مراحل - 100%

100%

دیوانه وار!

نقاط قوت: 
- هیجان بالا در بازی 
- امکان انجام حرکات و رفتارهای خنده دار 
- تنوع بالا در مراحل و عدم احساس خستگی 
- رقابت بالا در عین همکاری

User Rating: 4.7 1 votes)
منابع:سه سوت دانلود-چهار نفره و...
 
 
 
 
 
دومی
 
دانلود بازی اکشن / کلاسیک Broforce برای کامپیوتر -  جمعه ,۲۸ شهریور , ۱۳۹۳
 تعداد بازدید : 1981   دسته بندی : بازی اکشن

Broforce نام یک بازی کم حجم و فشرده شده در سبک اکشن و کلاسیک می باشد که در آن شما باید با تروریست ها بجنگید و آنها را از بین ببرید. شما در نقش یکی از ۴ قهرمان این بازی ظاهر خواهید شد که هر یک اسلحه های و ویژگیهای رزمی خاص خود را دارند. ضمنا اسحله ها و مهمات زیادی مانند بمب آتش زا ، اسلحه آتش زا و … در طول بازی بدست خواهید آورید و با تجهیزاتی که دارید می توانید همه چیز را نابود کنید.

بازی Broforce تقریبا شبیه به بازی معروف Metal Slog می باشد و روند بازی شبیه بازی ذکر شده می باشد. در مورد حجم بازی نیز باید گفت فایلی که دانلود میکنید ۵۹ مگابایت است که پس از دانلود و نصب به بیش از ۳۰۰ مگابایت خواهد رسید.

Broforce PC Game

Broforce | Size: 59 MB | Mediafire & Uploadboy & Rodfile Link

لینک دانلود و عکسهایی از بازی در ادامه مطلب

Broforce PC Game

Broforce PC Game

Broforce PC Game

دانلود دانلود از سایت Rodfile با حجم ۵۹ مگابایت
دانلود دانلود از سایت Mediafire با حجم ۵۹ مگابایت
دانلود دانلود از سایت Uploadboy با حجم ۵۹ مگابایت
پسورد فایل پسورد فایل: www.3sotdownload.com
لینک منبع منبع: ۳ سوت دانلود
 
 
 
 
 
 
 
 
سومی
 
دانلود بازی BroForce
نویسنده : مدیر سایت موضوع : بزن بزن  



نسخه کامل بازی قرار است در سال ۲۰۱۳ عرضه شود، اما سازنده ها نسخه ابتدایی بازی شان را از سال گذشته از طریق اینترنت در اختیار بازی کننده ها قرار داده اند. بروفورس یک بازی اکشن دوبعدی است که بازی کننده در آن در نقش قهرمان‌ های دهه های ۸۰ و ۹۰ به مبارزه با دشمنان می رود. امکان بازی دونفره هم برای بازی درنظر گرفته شده است. تعداد زیادی شخصیت قابل بازی در بروفورس گنجانده شده.


نسخه ابتدایی فقط امکان 2 نفره بازی کردن رو داره اما نسخه نهایی تا چهار نفر پشتیبانی میکند.


این نسخه فقط 2نفره در یک صفحه را پشتیبانی میکند.

دانلود با حجم 31 مگابایت ( نسخه ابتدایی)
 
 
 
 
چهارمی
 

دانلود بازی Broforce برای PC

163 views
 

Broforce نام یک بازی جذاب و سرگرم کننده می باشد که توسط گروه Free Lives Games ساخته شده است.گرافیک و کاراکتر های این بازی مربوط به دهه ۶۰ می باشد که اگر شما هم از متولدین این دوره باشید برایتان بسیار هیجان انگیز خواهد بود.امکان ساخت مرحله نیز در بازی وجود دارد یعنی شما می توانید مراحل دلخواه تان را بسازید و بازی کنید یا همان مراحل را در شبکه Steam به اشتراک بگذارید تا دیگران هم از آنها استفاده کنند.در این بازی همه چیز قابل تخریب است و این امر لذت بازی را افزایش می دهد.در مرحله نخست شما در نقش فردی به نام Rambo هستید و هر چه پیش بروید شخصیت های دیگری را می توانید آزاد کنید.در این پست نسخه آزمایشی Broforce را قرار داده ایم.نسخه نهایی در سال ۲۰۱۵ ریلیز خواهد شد و به همین دلیل هر ماه آپدیتی برای این بازی منتشر می شود که شامل مراحل و کاراکتر های جدیدی است.

در ضمن حجم بازی پس از اکسترک به بیش از ۳۰۰ مگابایت می رسد که این حجم توسط تیم نرم افزاری دانلودینا به کمتر از ۵۵ مگابایت کاهش یافته است.

| نسخه کاملا فشرده |

| اختصاصی دانلودینا |

 BroForce [www.Downloadina.Net]

 


برچسب ها :
mosa
برچسب:,




پشتیبانی